Aisyah & Sarah IN ACTION!

By: Siti Farazila Wahab

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 7-Oct-2008 02:27 Email | Share | | Bookmark
Hari Raya 2008

sarah...
ayah, ibu & aisyah
aisyah...
View all 24 photos...
Entri ni sebenarnya khas utk puan Lin yg berada di JB. Kesian dia x dpt bukak blogspot & facebook so aku upload gak gambo raya aku kt sini... yg lain jgn boring pulak... hehehe...





Tuesday, 26-Aug-2008 03:48 Email | Share | | Bookmark
Berpindah ke rumah baru...

 


hehehe... bukan rumah betul tu... maksudnye ke laman web baru... berhijrah ke dunia blogger... jumpa kawan2 di sana ye! http://ctfarazila.blogspot.com


Tuesday, 19-Aug-2008 08:49 Email | Share | | Bookmark
Tengok gambar sendiri

sarah...
kak aisyah...
gambar ibu pon keluar...hehehe
View all 12 photos...
inilah jadinya kalau asik nak tengok gambar sendiri sambil dengar lagu feveret Kalis Rindu... Sambil tengok gambar sendiri sambil joget2... hehehe...


girls in white...


barulah kena kaler kete sport dgn baju sarah...


eh ade gambar kitela kak aicah...


Tuesday, 22-Jul-2008 05:42 Email | Share | | Bookmark
Sarah - 15 months

Anak dara aku yg kedua ni... memang lasakle daripada kakaknye Aisyah... Tak taula kenapa... maybe sbb panggil dia nama baby boy time dlm perut.... kekekke... La ni dah 15 bulan... dah pandai jalan... lega... Alhamdulillah pas ni x yahla ibu dukung lagi ek... sakit pinggang den... layan...



Sunday, 20-Jul-2008 03:58 Email | Share | | Bookmark
Bowling ASMB 2008

Salam,

Ahad lepas syarikat tempat aku berkerja iaitu ASMB yg tercenta buat pertandingan bowling antara staf. Di samping dpt merapatkan silaturrahim antara staf dapat juga main bowling percumakan... apa salahnya... untung2 boleh dpt hamper...
Alhamdulillah dpt tempat ke-4 kategori wanita... dptle hamper... huhuhu...

Lepas tu Aisyah pon nk main jugak... terpaksala tempah 1 game khas utk dia tapi x sempat nk amik gambar... layan jelahhhh...



[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net